Tuesday, December 12, 2006

Snarka inte på bussen, tack!

Satt bredvid en snubbe som snarkade sig igenom hela bussresan till Linköping imorse. Fy fan. Jag menar, det var 30 centimeter mellan oss, och vad kan man göra? Klättra över honom och byta plats? Ge honom en en tjottablängare mellan lysmaskarna? Ja, naturligtvis kan man, men för att uppträda hyfsat så håller man käften och lider.

Väl i skolan skulle vår grupp observera en annan grupp, och de skulle sedan granska oss under lupp. Aningen intressant, men alldeles för ytligt. Vi snackar observation på 15-20 minuter här. Jag påstod nyss att det var aningen intressant, men när jag tänker efter var det fan pisstråkigt. För JAHA... det enda jag lärt mig är vem som är "ledare" i just den gruppen, och jag tvivlar på att jag kan ha användning av den informationen i framtiden.

Övrigt hittills idag? Mjoo, just det, jag såg en riktigt snygg kille när jag väntade på bussen. Pernilla har nog rätt - jag dras mest till blonda. Erik Segerstedt är ett av undantagen. Förresten, se här vad roligt:


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

PS. Jag är KÄR i Ben Kweller. Jag har tidigare nämnt att jag sitter och pysslar med en lista över årets album, vilken för övrigt borde bli klar senare idag, och gagagagaga... BEN!! Vad han kan! Ta mig tusan om han inte skrivit en låt som från första ackordet skrev in sig i min hall of fame. Nu kan ni gissa åtminstone en skiva som hamnar på min prestigefyllda lista.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home