Sunday, March 18, 2007

Jag har nu en officiell lista över mina tre mest hatade fysiska åkommor (som jag själv upplevt):
1. Knä ur led
2. Halsfluss
3. Skavsår på Hultsfred

Halsflussen tog sig alltså rakt in på andra plats. BRA JOBBAT!!!

Men hörni - jag laddar!!! Jag ska fixa Fall Out Boy, right? Känns som om livet skulle gå under annars. Jag vet att det låter skitpatetiskt att liksom... ja, jag är snart 25 och skulle kunna grina för att jag inte får gå på FOB med de andra emokidsen. Men men. Jag vill ju gå. Synd bara att jag fick med mig absolut noll grejer i packningen då. Inget smink och knappt några kläder. Får la låna lite prylar ser det ut som. Om jag nu inte går och blir sämre imorgon typ, så jag absolut inte kan åka på tisdag. Då dör jag. Jag vill se Patrick!! Och jag vill köpa tröja samt väska eller något annat skit. I sommar har jag ju liksom tänkt stoltsera med sådana grejer. På Pier Pressure t.ex. så kommer ju folk att bli jätteimpade när de ser mig i min FOB-tröja. Eller inte. Who knows. Anyways.

Jag MÅSTE blir bra nog att kunna åka på tisdag. Annars gräver jag ner mig.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home